Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine maggie.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o
varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ter Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletna trgovina www.maggie.si je v lasti podjetja Maggie Brigita Hižak s.p. (v nadaljevanju prodajalec), ki s spletno stranjo v celoti
upravlja.
Splošni pogoji navedeni na tej strani, določajo pravice, dolžnosti ter pogoje uporabnika spletne trgovine, kot tudi prodajalca. Uporabnik (v nadaljevanju kupec) se zavezuje k upoštevanju splošnih pogojev ob opravljenem nakupu v spletni trgovini prodajalca.
Pred zaključenim nakupom je kupec dolžan prebrati splošne pogoje in potrditi, da se s splošnimi pogoji strinja.
Splošni pogoji veljajo kot pogodba sklenjena na daljavo med kupcem in prodajalcem.

1.Registracija v spletni trgovini:

Z registracijo v spletno trgovino maggie.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter
uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in
jamči, da je polnoletna, poslovno sposobna oseba.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine maggie.si, pravice in dolžnosti obiskovalca,
uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine maggie.si.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:podatki o identiteti trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter matična in davčna številka);kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave (glej Postopek nakupa);informacije o načinih plačila (glej Postopek nakupa);informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (glej Postopek nakupa);informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika (glej Postopek nakupa);informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki (glej tudi Točko 16).
 

3. Naročilo:

Ko kupec (uporabnik spletne trgovine maggie.si) odda naročilo pri prodajalcu (Maggie), dobi od prodajalca informativno elektronsko
sporočilo z vsebino naročila. Prodajalec pregleda naročilo in ga potrdi kupcu s potrditveno elektronsko pošto.
V tem trenutku je sklenjena kupoprodajna pogodba med kupcem in prodajalcem v slovenskem jeziku.
Cena, ki je navedena v potrditvenem elektronskem sporočilu je veljavna in fiksna za obe strani (kupec in prodajalec) in je
kasneje več ni možno spreminjati.

4. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Skrajni rok dobave izdelkov, je 5 (pet) delovne dni od datuma oddaje naročila za dostavne naslove v Sloveniji.
V kolikor je dobavni rok drugačen trgovec predhodno obvesti kupca in sicer v najkrajšem možnem času.

5. Cene

Vse cene so v evrih (EUR) z vključenim DDV. Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen v spletni trgovini brez predhodne najave.

6. Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno
"generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).
S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za
svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z
odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu
o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Obrazec za vračilo blaga si prenesi tukaj

7.1. Stvarna napaka
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri Maggie, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake 
(za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Maggie ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake
ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu
o napaki natančneje opisati napako in Maggie omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej,
najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, se Maggie zavezuje,
da bo v enakem roku podala potrošniku pisen odgovor.
Maggie odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
Maggie odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka,
ki je obstajal že pred tem.
Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil Maggie o napaki, ima pravico od Maggie zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
Obrazec za vračilo in prijavo stvarne napake blaga si prenesi tukaj

8. Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete isti dan do 12 ure (naslednji dan, če ste naročili po 12 uri):
s klicem na 041/457-470 preko e-pošte info@maggie.si (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in
število kosov, ki jih želite preklicati)


8. Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke
vrniti. 
Uporabnik lahko plača naročeno blago:
po predračunu na TRR,
preko PayPal sistema s kreditno kartico.

9. Dobavni rok

Za vse izdelke je dobava blaga naslednji delovni dan, od prejetega plačila do 11 ure.
V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku
obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

10. Dostava

Blago oziroma storitev bomo dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi vam bomo nudili še dodatne informacije
glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.
Zagotovili bomo vse potrebne informacije glede naslova,
kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku
pogodbe.
Izdelke, ki so kupljeni v spletni trgovini maggie.si dostavlja Pošta Slovenije, kot priporočene pošiljke. Če vas ni doma,
poštar pusti v poštnem nabiralniku obvestilo, s katerim prevzamete pošiljko na najbližji pošti, ko imate čas oz. najkasneje do datuma,
ki je naveden na obvestilu.


11. Poštnina

Strošek dostave pri nakupu do 10,00 € znaža 1,60€. Pri nakupu nad 10,01€ je dostava brezplačna in jo v celoti plača Maggie.

12. Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Sem davčni zavezanec, zato vse cene vsebujejo DDV. Prikazane so končne cene
izdelka.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

13. Komunikacija

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno ne nasprotujete.

14. Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju
Maggie Brigita Hižak s.p.,
Bistriška cesta 25a,
2313 Fram


15. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila pošiljatelj mora biti jasno razviden različne akcije,
promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določena pravila udeležbe v njih

željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

16. Pritožbe

Maggie spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in
določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.  Postopek za oddajo pritožb
mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel
pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je
bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.
To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


17. Informacije o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

Morebitne pritožbe, spore in nesoglasja bo Maggie reševala na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, ki ga lahko potrošnik naslovi na podjetje Maggie,
na predpisanem obrazcu pisno, na naslov Maggie Brigita Hižak s.p., Bistriška cesta 25a, 2313 Fram oziroma preko e-pošte na info@maggie.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V roku petih delovnih dneh po prejemu pritožbe bo  Maggie potrdila prejem pritožbe in vam sporočila,
koliko časa bo trajala obravnava in vas vseskozi obveščala o poteku postopka. Maggie bo o pritožbi odločila v najkrajšem možnem času oziroma
najkasneje v roku 8 dni od prejema celotnih potrebnih dokumentov. Maggie bo poslala odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na naslov
potrošnika. Potrošnik ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Maggie bo v roku 15 delovnih dni poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili
v pisni obliki na naslov potrošnika. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen.
V kolikor zahtevnost primera ne omogoča rešitve pritožbe oziroma ugovora v navedenem roku bo Maggie potrošnika pisno obvestilo
o predvidenem datumu dokončne rešitve pritožbe. V primeru, da potrošnik ni zadovoljen z dokončno odločitvijo Maggie v internem pritožbenem postopku
ali če Maggie o njegovi pritožbi neutemeljeno ne odloči v 30 dneh, lahko v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
(v nadaljevanju: ZlsRPS) v roku največ 13 mesecev od dokončne odločitve v internem pritožbenem postopku oziroma od poteka roka
za obravnavo pritožbe, vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora.
Maggie se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Maggie prizadeva po
svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.
V primeru reklamacij nas kontaktirajte na +386 41 457 470


18. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Maggie ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
 Maggie, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

19. Varnost

Maggie.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varnost je odgovoren tudi
uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno
zaščito svojega računalnika.

Hvala za obisk spletne trgovine maggie.si in prijetno brskanje
Maggie